Vinderen skole 100 år

22. mai 2005

Vi har gjennomført et vellykket og hyggelig jubileum. Nettstedet vinderenskole.no fortsetter som før!
Det er laget jubileumslogo, jubileumssang, jubileusforestilling, jubileumsutstillinger og det har vært ulike jubileumsaktiviteter.

Onsdag 11. mai og torsdag 12. mai var det to utrolig fine åpne dager på Vinderen skole.
Det var nydelig vær og nesten tusen besøkende. Bilder fra åpne dager blir lagt ut siden.

Fredag 20. mai var det stor jubileumsmiddag for alle ansatte og spesielt inviterte gjester på Holmenkollen restaurant.

Lørdag 21. mai var det klassefester for tidligere kull, ni klasser møtte opp på omvisningen på skolen før de gikk hver til sin fest.
Se bildene.

Nettstedet skal fortsette å samle inn stoff om Vinderen skole og legge ut klassebilder. Kanskje blir dette underlag for en ny bok etter hvert.

Dette samlingsstedet for stoff om og fra Vinderen er blitt ekstremt populært!
Vi samarbeider med Vinderen historielag

Er ikke din klasse ute på nett, så scann inn bildet og send inn til klassebilde@vinderenskole.no